Sizi Düşünen Teknoloji

Electrolux, ev cihazları ve profesyonel kullanım amaçlı cihazlarda, her yıl dünyanın 150 ülkesinde 40 milyondan fazla ürün satan bir dünya lideridir.

 

Electrolux Grubu, sektörü içinde yenilikçiliğin ve teknolojik ilerlemenin merkezi olmasıyla her zaman gurur duymaktadır. Yıllar boyunca yenilenerek yoluna devam etmesi, Electrolux’ü elektrikli aletler pazarının lider oyuncularından biri yapmıştır.

 

Electrolux, her yönüyle düşünülerek tasarlanan ve geniş ölçüde tüketici iç görülerine dayanan yenilikçi ürünlerle, tüketicilerin ve profesyonellerin gerçek ihtiyaçlarına cevap vermeye odaklanmaktadır. Buzdolapları, bulaşık makineleri, çamaşır makineleri, elektrikli süpürgeler ve fırınlardan oluşan Electrolux Grubu ürünleri, Electrolux, AEG-Electrolux, Eureka ve Frigidaire gibi saygın markaların adı altında satılmaktadır. Electrolux’ün 56.000 çalışanı vardır.

 

Teknolojik gelişmeleri takip eden ve uygulayan Electrolux Grubu, dünyanın her yerindeki tüketiciler adına, kaliteli, verimli, yenilikçi, teknolojik, kullanımı kolay, tasarımı fonksiyonel ve şık ürünler üretmeye devam etmektedir. 1919’da kurulan Electrolux bu tarihten itibaren kendi alanında çığır açan birçok ürün ve yeniliği piyasaya sunmuştur. Bunlar ilk absorbsiyonlu buzdolabı (1925), ilk hava soğutmalı buzdolabı (1931), ilk sandık tipi derin dondurucu (1956) ve ayarlanabilir elektrikli süpürge başlığı (1964)’dır. Electrolux son olarak, dünyanın ilk robot süpürgesi olan Trilobite’ı lanse etmiştir.

Axel Wenner-Gren

Electrolux’ün kurucusu Axel Wenner-Gren, modern elektrikli süpürgenin geliştirilmesinde öncülük etmiştir. Başarısının altındaki en önemli etken, tüketicilerin evlerinde, onlarla beraber ürün geliştirmesi olmuştur. Böylece tüketicilerin ihtiyaçları görülüp fırsatlar daha rahat değerlendirilebilmiştir. Kuruluşundan 90 yıl sonra bugün,  Electrolux’ün tüm ürün ve hizmetleri halen aynı yaklaşımla geliştirilir: İnsanların gerçekten neye ihtiyaç duyduğunu ve neyi istediğini anlamak için gerekli ekstra çabayı göstermek. Bu çaba sonucunda ulaşılan iç görü, tüketicilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşatmaya yönelik ürünlerin geliştirilmesinde kullanılır.

Bu, Electrolux’ün her zaman tüketicisini düşündüğünü gösterme biçimidir. Bütün bu teknolojinin ve yenilikçiliğin yanı sıra Electrolux, çevreye verdiği önem ile de liderlik etmektedir. Electrolux’ün çevre politikası yaşam döngüsü üzerinedir. Bu politika, dayanıklı ev aletleri ve profesyonel ürünlerin çevreye en fazla zararı kullanım esnasında verdikleri gerçeğine dayanmaktadır. Düşük enerji ve su tüketimini hedeflemek ve bunun yanı sıra geri dönüşümle ilgili gelecekteki yasal talepleri göz önünde bulunduran tasarımlarla üretim yapmak, bir Electrolux geleneğidir.

Electrolux Ankastre